Thursday 28 June 2012

Namika, Tokyo



I am an 18 y.o. Japanese and this year I started to learn Ikebana in Ohara School.  Flowers can make international friends, so I want to learn Ikebana from Australians, too.  “Summer is coming” is one of my first ikebana arrangements.  My teacher is Ms. Musubi.  Materials: asparagus, strawberry branches, carnation, lily.
はじめまして。私は18歳の日本人です。今年、私は小原流の生け花を学び始めました。お花は外国人の友達をつくることができます。私はオーストラリアの友達から生け花を学びたいです。“Summer is coming”は私がはじめて生けた作品の中の1つです。私の先生は結先生です。花材はアスパラ、木いちご、なでしこ、スカシユリです。